Menu
Your Cart

Εξουσιοδοτημένα Service

Για όλα τα προϊόντα, ο κατασκευαστής αναλαμβάνει μέσω της αντιπροσωπείας του την εγγύηση του προϊόντος σας.


Μπορείτε να απευθυνθείτε κατευθείαν στο service ή να μας στείλετε το ελαττωματικό προϊόν και να περιμένετε να γίνει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα η γνωμάτευση. Αγοράζοντας οποιοδήποτε είδος, πέρα από την εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση D.O.A. (Dead On Arrival) ήτοι εξαρχής ελαττωματικό προϊόν,  μετά την σχετική γνωμάτευση οποιουδήποτε αναγνωρισμένου από την κατασκευάστρια, επισκευαστή .


Η εγγύηση D.O.A. παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με το νόμιμο παραστατικό αγοράς.
  2. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά, από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.


Ελαττωματικά προϊόντα ως αποτέλεσμα λάθος χειρισμών του χρήστη

Δεν μπορούμε να εγκρίνουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης. Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφουμε το προϊόν.
Εάν επιθυμείτε, μπορούμε να αναλάβουμε την επισκευή του προϊόντος με κόστος που επιβαρύνει τον αγοραστή κατόπιν συνεννόησης και επιβεβαίωσης κόστους επισκευής.
Το προϊόν φυλάσσεται στην αποθήκη της DrTech για χρονικό διάστημα μέχρι 30 μέρες, μετά δε το πέρας των 30 ημερών διατίθεται στην αγορά.


Ελαττωματικά προϊόντα που κατά τον έλεγχο στο Service δείχνουν να λειτουργούν
Οι συνεργάτες μας στο τμήμα Service θα επικοινωνήσουν μαζί σας τηλεφωνικώς ή με e-mail, για να σας ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα φυλάξουμε το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα το πολύ 30 ημερών και στη συνέχεια θα το διαθέσουμε στην αγορά.
Προσοχή: Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, σύγκρουση, κ.λ.π.), επιβαρύνεστε με έξοδα. Εάν το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά, θα σας το επιστρέψουμε και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.

Η εγγύηση δεν καλύπτει τον φορτιστή τα ακουστικά καθώς και την μπαταρία της συσκευής. (Εκτός αν ο κατασκευαστής ορίζει κάτι διαφορετικό)
Η εγγύηση δεν καλύπτει το λογισμικό της συσκευής.
Η εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρεία μας.


Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει σε περίπτωση που:

  • Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
  • Η βλάβη προκλήθηκε από βρέξιμο, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
  • Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή, μετατροπή ή καθαρισμό της συσκευής σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
  • Έχουν αλλοιωθεί πληροφορίες όπως : η ημερομηνία αγοράς, το όνομα και το είδος του προϊόντος ή το παραστατικό απόδειξης της αγοράς. Η κάρτα εγγύησης δεν είναι μεταβιβάσιμη.
  • Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας πρόσθετων ατυχημάτων όπως ανωτέρα βία, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας από τον αγοραστή. (Αρχική φόρτιση 5-6 ώρες)


Παρακαλούμε όπως φυλάξετε την κάρτα εγγύησης (απόδειξη) σε ασφαλές σημείο γιατί δεν θα σας χορηγηθεί νέα σε περίπτωση απώλειας.


ΕΓΓΥΗΣΗ
Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία.


Όλες οι συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Για τις συσκευές Xiaomi και Oppo αναλαμβάνει την εγγύηση η εταιρία μας. Οπότε ανάλογα με την συσκευή που έχετε πέραν του 7-ήμερου απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία.

Σημειώνεται ότι, τυχόν προστατευτικά οθόνης (τζαμάκια) δύνανται να αφαιρεθούν κατά τη διαδικασία του service, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ο έλεγχος λειτουργίας της συσκευής. Η εταιρεία DrTech δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αφαίρεση ή ζημία του προστατευτικού οθόνης, και ο πελάτης αποδέχεται αυτή την πιθανότητα.



Που μπορώ να απευθυνθώ για επισκευή/service της συσκευής μου;


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ


APPLE
iSystem
Λεωφ. Μεσογείων 269
Χαλάνδρι, 15231
Τηλ: +30 215 215 4400
service@i-system.gr


HUAWEI, HONOR
Procordia IKE
Μιχαλακοπούλου 178
Αθήνα, 11527
Τηλ: +30 2170007575 - 2111988000
info@procordia.gr
Huawei Pick up & Return (Δωρεάν αποστολή και παράδοση για την επισκευή της συσκευής σας μέσω της Huawei για όλες τις εντός εγγύησης συσκευές):
https://consumer.huawei.com/gr/support/postal-service/


ONEPLUS
Για την αποστολή αιτήματος επισκευής συσκευών OnePlus εντός εγγύησης παρακαλούμε ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο (αφού δημιουργήσετε λογαριασμό ή συνδεθείτε στον ήδη υπάρχων):
https://www.oneplus.com/gr/support/repair?_ga=2.158552506.1053293289.1678441034-750134939.1678441028
Θα χρειαστείτε:
α) Αριθμό IMEI της συσκευής (αναγράφεται στην συσκευασία της συσκευής)
β) Φωτογραφίες της συσκευής από όλες τις μεριές (για βοήθεια εύρεσης του προβλήματος της ομάδας service)
Ο χρόνος για να ολοκληρωθεί ο έλεγχος service σύμφωνα με την OnePlus ορίζεται περίπου στις 10 εργάσιμες μέρες.


REALME
T2P Technology to People - Smart4all International IKE
Απόλλωνος 6
Ελληνικό, 16777
Τηλ: +30 2160027021 - 2109609412
info@t2p.gr, service@t2p.gr


SAMSUNG
Smartec S.A.
Φειδιππίδου 7
Χαϊδάρ, 12461
Τηλ: +30 210 582 0000
info@smartec.gr


NOKIA, LG, MICROSOFT, LENOVO, MOTOROLA, HTC
TS Solutions
Λεωφόρος Κηφισού 38
Αθήνα, 104 42
Τηλ: +30 210 519 7500


SONY
ASTRA SERVICE SA (TV & PlayStation)
Μαρίνου Αντύπα 88
Νέο Ηράκλειο, 141 22
Τηλ: +30 210 686 0010



Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας

Η ομάδα της DrTech.gr

Cookies
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την χρήση των cookies.